tisdag 18 februari 2014

Bland Instagram-tourettes och tvångstankar




Vet inte om jag ska kalla det för instagram-tourettes eller tvångstankar?

Men när jag ser så många dagens outfits och dagens mat och dagens köp! Då kliar det i mamma-fingrarna. Jag kan inte släppa tanken. Så nu bara GÖR JAG DET! Likt dagens outfit, är det då inte lika intressant med dagens bebisbajs?

Måndag: bra konsistens och färg kombo

Tisdag: alldeles för hårt, mer vatten!

Onsdag: oj, kanske inte redo att äta majs ännu, ser lite slemmigt ut. 

Torsdag: haha, den smet! Tvätta, tvätta, tvätta...

Fredag: är den inte lite lik en elefant  till formen? Det påminner ju om att hitta former bland moln! Veckans fråga: Vilka former har ni läsare hittat?

Lördag: doft; surkål och något sött?

Söndag: inget idag?

Ni fattar. Grymt intressant att följa bebis utveckling! Tänk vilka diskussioner bilderna kan skapa! Det kan ju behövas expert kommentarer hur vida bebis är redo att ta nästa steg i mat äventyret!

PS glöm inte att like:a mina bebisbajs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar